Tuesday, May 15, 2007

Cheeseboard

Une envie de fromage? Heureusement pour nous, il y a cheeseboard juste à côté de chez nous. On y trouve notre petit bonheur. Aujourd'hui dans le panier ça sera comté bien affiné, époisse, brebis basque, mille trous d'Ariège et roquefort Papillon!
Think we're deprived of great french cheese here? think again! we have Cheeseboard a few blocks downhill where we can find practically all the cheese in the world. Today we picked up some well aged comté, some edgy époise, a lamb cheese from basque country, a slice of cheese with a thousand holes from Ariège and some roquefort papillon!


Juste à côté du fromager, la pizzeria, la meilleure du coin. Ils utilisent les restes de fromage du voisin, un vrai régal. On ira la manger sur le petit coin d'herbe en face, comme tout le monde:
Right next to the cheese store, there's the best pizza place in town. They use left over cheese from Cheeseboard to make a wonderous thin crust meditereanean style pizza: absolutely delicious.. We'll go on the little grassy side walk to eat it like everyone else.

1 comment:

Unknown said...

Eh mais vous avez la vie de rêve sans concession pour le fromage!!!
Trop cool.
Vous seriez fière de moi, je monte une assoce de concerts avec mes copines. J'aurais trop voulu vous avoir avec moi!!!
On a même une page myspace, tous les visuels sont de moi, hehe!!
http://myspace.com/lickmylegss
A plus les mignons!!